1.01.2014

Smutna wiadomość

Moi drodzy, piszę to z wielkim bólem w sercu, lecz ja...tracę pomysły na tego bloga. Dlatego obecne opowiadanie, będzie moim ostatnim na tym blogu. Nie myślałam iż to ogłoszę, tym bardziej, że mamy nowy rok, a niebawem mija rocznica założenia tego bloga. Lecz ja widzę malutką nadzieje dla mnie. To wy drodzy czytelnicy. Blog przestanie istnieć, ponieważ nie wiem o czym pisać jak zakończę opo o GaaMats. Więc chcę abyście w komentarzach napisali dla mnie taki malutki hmmm.. formularz, albo raczej fiszkę. A to by wyglądało mniej więcej tak:
1. paring np. HidDei
2. akcja opowiadania: np. Odległa przyszłość
3. zarys opowiadania: Czyli, czy ma być tam trudna miłość, lub iż są parą, lecz mają jakieś problemy w związku
4. tytuł
5. inne pary np. ShikaTema itp.

I to tyle. Macie na to dużo czasu, aż do przed ostatniej notki obecnego opowiadania. Wszelakie pytania zostawiajcie pod tym postem. Do usłyszenia

10 komentarzy:

  1. C...co...
    Nie! Błagam nie! Ne rób nam tego Aniu!
    Wypełnię to , ale chce abyś dalej pisała! Proszę, nie kończ tego bloga!
    1. Paring: Akatsuki OC
    2. Akcja opowiadania: Świat współczesny, studia
    3. Zarys opowiadania: Hmm... Może niech to będzie ich spotkanie i pierwsze dni jako grupa. A potem spotykają dziewczyny i kolejne komplikacje.
    4. Tytuł: Śmiech to zdrowie?
    5. Inne pary: AsumaxKurenai

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ani się waż! Będę płakać, jak to zrobisz :(
    Dlatego, ja... wypełnię ten formularz! *tłumy szaleją, robi się fala* xd
    1. Eeee... to... a o ShikTema kiedyś pisałaś? Jak tak to może zamiast tego napisz coś śmiesznego, jakiś teleturniej czy coś w tym stylu z różnymi postaciami z Naruto, ale mogą być tez postacie OC, jak i postacie z innych M&A :D
    2.Współczesny bądź przyszłość (może być nawet, jak mają po 80 lat, szczerze mówiąc ciekawi mnie co by z tego wyszło)
    3. Ja i już chyba dałam ten zarys... ale może być jeszcze coś z gangami, motorami itd. *.*
    4. Popierdoliło ich....
    5. Co chcesz.. o wiem! Nagato&Akari... jestem genialna prawda?
    No dobra szczerze mówiąc nw o o co chodzi w moim formularzu, jest to jakby kilka pomysłów, na ole buziaki i ani się waż porzucać bloga!
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod Zbuntowaną :D Tyle, że do 5 jeszcze Sasori i Miki xP

      A no, i szkoda. Wielka szkoda. Bo mimo wszystko, jakieś wspomnienia tutaj są (chociaż nasze kłótnie, że Hidan cię gwałci na skajpaju były najlepsze!). Mam nadzieję, ze szybko coś napiszesz i opublikujesz :P

      Usuń
    2. Jako iż ja jestem bardzo zacną osobą i skromną w dodatku, postanowiłam pomóc pewnej biednej, zabłąkanej duszyczce:
      Więc oto jestem!
      Wszyscy mnie kochają xDDD
      Ową biedną, małą, bezbronną i jaką tam jeszcze chcesz, duszyczką jest Julcia <3 powiem aż DWIE pary ^_^
      A więc (tak, zdania zaczyna się od a więc >.<)
      Judith x Hidan
      I
      Dam, daram dam dam dam!
      Kuroko x Akiko

      Usuń
  3. Ej no Anka nie rób tego ;( będę płakać i spamić ci na GG, uwierz jestem do tego zdolna, tylko bardzo często mi się nie chce.
    Popieram Mikinnou sporo wspomnień jest z tym blogiem, nasze jeszcze wtedy rozmowy na Skypaju, moje dziwne odpały podczas czytania notek i kilkanaście siniaków na kolanach. Tak w ogóle to pamiętam jeszcze ten szablon dynamiczny (z kafelkami) który mnie tak strasznie wkurzał bo nigdy nie mogłam niczego na nim znaleźć.
    Co do formularza no cóż aktualnie nie posiadam jakiegoś specjalnego pomysłu, wybacz.
    To chyba tyle z mojej strony, pozdrawiam =^● ⋏ ●^=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mnie też tamten szablon wkurzał. Jak raz weszłam w dobrą notkę byłam dumna z siebie :D

      Usuń
  4. nierób tego jak już coś to go nie kasuj, proszę ,bo lubię czasami zacząć od początku czytać twoje opowiadania, szczególnie parę Minato x Kuschina ,lecz jeżeli chcesz zacząć od początku to doradzam byś wróciła do tej pary, gdyż twe opowiadania o ich historii są krótko mówiąc boskie !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam co do MinaKushi :D

      Do tego wiesz, ja na początku kochałam ShikaTema, a potem myślałam, że nie. Ale znów mi wróciło <33

      Usuń
  5. siostrzyczko nie rób mi tego ! ale wypełnie ci to.
    1.niech bedzie para hmmm -Minato i Ana
    2.swiat współczesny
    3.niech bedzie w szkole w liceum oboje sie poznaja ,on chce ja zdobyc LOVE a ona mu sie nie daje ale wpada w sidla amora i sie w nim zakochuje
    4.Wszystko sie Wali
    5.inne pary hmmucieszysz sie to .... Akari i Nagato

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Świetnie! A czemu nie komentujesz? Każdy komentarz pomaga mi w dalszym pisaniu ♥♥♥ Więc proszę zostaw komentarz bo nawet napisanie go nie zabierze ci dużo czasu...♥♥♥