1.22.2013

Rozdział 2 : A teraz zrozumiałem swoje uczucia


- Chodziło mi o to Gaara , że nie byłem pewien czy ona idzie na spotkanie z chłopakiem czy … - nie dokończył bo  wszedłem mu w słowo .
- To ona ma chłopaka ?! – zapytałem ze złością i ze zdziwieniem. Dlaczego mi nie powiedziała ?!
- Gaara dasz mi skończyć. No więc chciałem wiedzieć do kąt idzie czy do chłopaka czy na grób swoich rodziców i na tydzień żałoby , poszukiwanie zabójcy i na morderczy trening. To tyle.
- I co? Na co idzie?
- Idzie na grób rodziców , ten tydzień żałoby, poszukiwanie zabójcy i na ten morderczy trening.
- Kankuro a wiesz gdzie jest grób jej rodziców? – zapytała Temari.
- Niestety nie siostra , myślałem że powiedziała tobie Gaara , ale po tym jak się pytałeś sądzę , że nie wiesz. Znając szczęście wie to tylko rada.
- Zatem chodź my do nich się spytać .
- Ale Gaara , nie możesz teraz , masz obowiązki Kazekage z których nie możesz zrezygnować .
- Masz racje siostro – powiedziałem pokonanym głosem – A ty wiesz gdzie ona poszła ?
- Wiesz , że tak. – powiedziała z uśmiechem na twarzy.
- To gdzie ?!
- Jezu Gaara opanuj się , poszła w stronę  wodospadów.
- A ty skąd  to wiesz ?
- Ponieważ mi to powiedziała i poznałam kierunek , w którym podążyła


  Biegłam ile sił w nogach aby dogonić Naruto i Shikamaru aby im przekazać , że wzywa ich Minato i Jiraya. Podbiegłam do bramy i zauważyłam , że się zatrzymali i spojrzeli na mnie .
- Co tak się śpieszysz Hinata ? – zapytał Naruto
- Twój ojciec kazał mi was dogonić i przekazać wam , że macie wracać bo musisz jeszcze mieć przygotowanie na Hokage .
- A no tak. Sorry Shikamaru , ale nici z naszego patrolu .
- Beznadzieja . Naruto robi się z ciebie baba !
- Odpuść mu Shikamaru. To nie jego wina , że ma teraz tyle spraw na głowie …
- Ta… Ale nie powinien zapominać o życiu osobistym , a właśnie Naruto jak tam twoje sprawy sercowe ? – zapytał Shikamaru z podejrzliwą miną .
- Wiesz , że nie mogę znaleźć odpowiedniej dziewczyny …. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz? Świetnie! A czemu nie komentujesz? Każdy komentarz pomaga mi w dalszym pisaniu ♥♥♥ Więc proszę zostaw komentarz bo nawet napisanie go nie zabierze ci dużo czasu...♥♥♥