1.26.2013

Rozdział 4 : Prezent

Hej sorry , że nie pisałam ale nie miałam pomysłu . więc soorryy. Mam nadzieje , że ten rozdział wam się spodoba. Bym chciała was poprosić o komentarze. Pozdrawiam was :D

 Gdzie to może być! Zastanawiałam się nurkując po raz setny w,, moim’’ wodospadzie. Dziś są moje siedemnaste urodziny pamiętam całą poprzednią  podpowiedź a brzmi ona tak : W naszym wodospadzie pływa złota rybka, nurkuje jak najgłębiej aby znaleźć prezent od rodziców. Nurkuj nasza rybko i znajdź prezent na 17 urodziny.  
Zastanowiłam się nad tym pod wodą i ujrzałam metalową skrzynię. Czym prędzej do niej dopłynęłam , wyciągnęłam z wody i położyłam na brzegu. Wyszłam szybko z wody i usiadłam przy skrzyni. Była na hasło. Nie no czy oni nie mogli mi choć raz ułatwić otwierania prezentów? Zaczęłam się podnosić z ziemi aby się przejść i usłyszałam czyjeś głosy więc czym prędzej wyjęłam kunaya i przykucnęłam do pozycji obronnej. Nagle zza krzaków wyszli Temari , Kankuro i Gaara. Czym prędzej się wyprostowałam i pokłoniłam się Kazekage .
- Matsuri nie musisz mi się kłaniać. – powiedział z uśmiechem.
- Co tam masz Mats ? – zapytała Temari podchodząc do skrzyni.
- Prezent urodzinowy od rodziców. A co?
- Nic. Jestem tylko ciekawa co tu jest.
- Ja też Temari.
- To Mats nie wież co tam jest?
- Nie bo jest zablokowane hasłem , ponieważ było pod wodą jest w tej metalowej skrzyni.
- Widać twoi rodzice mają niesamowite poczucie humory .
- Mieli . – powiedziałam ze smutkiem w oczach .
- Przepraszam Mats…
- Nic się nie stało Temari.
- To co? Może ci pomóc w zgadywaniu hasła.
- Jeśli chcesz Kankuro.
- Mi to tam rybka. A wy jak?
- Mi też a tobie Gaara?
- Mamy jeszcze tydzień na dojście do Konohy , więc z chęcią ci pomogę Matsuri.
- Dziękuje Gaara-sama …  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz? Świetnie! A czemu nie komentujesz? Każdy komentarz pomaga mi w dalszym pisaniu ♥♥♥ Więc proszę zostaw komentarz bo nawet napisanie go nie zabierze ci dużo czasu...♥♥♥