1.08.2013

wyznanie Hinaty cz.5


- Może dlatego , że nasze serca biją dla nas i naszego wspólnego życia . – gdy to skończył przybliżył swoją twarz do mojej i delikatnie mnie pocałował. Tym razem to ja się do niego przybliżyłam w tym momencie , kiedy ktoś zapukał do drzwi .
- Halo? Jest tam kto ? – rozpoznałam głos Temari .
- T … - chciałam dokończyć , ale znowu Naruto położył mi palce na ustach .
- Poczekaj i nic nie mów . – to powiedziawszy wstał z łóżka , podszedł do krzesła gdzie była jego podkoszulka i bluza , założył je na siebie . Gdy podchodził do drzwi  , przykryłam się kołdrą .
- Temari nikogo tam nie ma . Chodźmy z stąd . – usłyszałam głos Shikamaru . Naruto puścił do mnie perskie oko i zaczął przekręcać klucz.
- Hej . Co tam u was . – powiedział do nich.
- Dobrze. A u ciebie? Czy wiesz gdzie jest Hinata ?
- Tak wiem Temari , ale mi się nie chce mówić tylko wolę ci pokazać. Zapraszam do środka.
- Hej Hinata. Co ci się stało ?!
- Hej Temari. Wiesz , że nie wiem. Wiem tylko to , że Naruto mnie znalazł jak się wykrwawiałam .
- Jezu. Ja wiem kto ci to zrobił.
- Kto ?
- Wole nie mówić tego przy facetach. Chłopaki możecie nas zostawić same na pięć minut ?
- Jasne . – odpowiedział jej Naruto – Chodź Shikamaru .
- Beznadzieja . –powiedział  jedno ze swoich dwóch słynnych słów , drugie to ,, jakie to upierdliwe ‘’. Naruto pociągnął go za kamizelkę za sobą do tyłu i zamknął za sobą drzwi .
- Temari kto mi to zrobił ?
- Nie jestem pewna , ale porwali cię ninja Kumo .
- Rozumiem …

1 komentarz:

  1. Ninja Kumo... Zapewne chodzi tu o jej Byakugana ^^ Skąd ja to znam hehe xD Rozdzialik oczywiście supcio !!!

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Świetnie! A czemu nie komentujesz? Każdy komentarz pomaga mi w dalszym pisaniu ♥♥♥ Więc proszę zostaw komentarz bo nawet napisanie go nie zabierze ci dużo czasu...♥♥♥