1.29.2013

Rozdział 7 : Wyznanie przed samą sobą uczuć do ...


- To tak jak ja Temari.
- Kto nam to zrobił?
- To ninja Kumo.
- Co?! Jak to?! Przecież oni porywają osoby z rzadkimi rodzajami czakry… Hinata jaki masz w ogóle rodzaj czakry?
- Mam bardzo rzadki rodzaj czakry z mojego klanu. A ty?
- Ja nie wiem. – powiedziałam ze łzami w oczach.
- Temari ty płaczesz? Kochana co ci jest? Proszę cię nie płacz bo się rozchorujesz. – mówiła z troską Hinata.
- Dobrze…tylko ja …nie wierze , że to na mnie wypadło…
- Co na ciebie wypadło?
- Rzadki rodzaj czakry. W mojej rodzinie to przechodzi z pokolenia na pokolenie. Ojciec nam o tym mówił. Możemy dzięki niej stawać się czystym piaskiem, wiatrem i czakrą…
- Temari kto w twojej rodzinie był przed tobą?
- Moja mama… Mówiła mi , że bardzo by chciała abym to ja była tom posiadaczką ponieważ kobiety z mamy klanu są silniejsze i leprze od mężczyzn.
- Mogę to potwierdzić. –powiedziała śmiejąc się Hinata – Pamiętasz naszą trzynastą misję?
- Taak. W tedy Tsunade kazała mi i Shikamaru udawać narzeczonych. Cały czas go waliłam po głowie gdy nikt nie patrzył.
- No wiem raz zobaczyłam jak oberwał wachlarzem po głowie po tym jak cię pocałował w usta.
- Nie wiem nadal dlaczego mnie pocałował?- powiedziałam z uśmiechem.
- Ja wiem. Powiedział mi i Ino zanim tamta chciała go udusić. Po to bo jakiś gościu mówił koledze, że wy tylko udajecie i , że na bank pochodzisz z jakieś bogatej rodziny …
- A on pomyślał , że musi mnie pocałować aby nas nie zdradzić.
- Może tak a może nie.
- Co?!
- No wiesz może on się w tobie zakochał …- nie dokończyła bo musiała zrobić unik przed moim mini wachlarzem – Co a ty go nie kochasz?!
- Wiesz co?! Nie wiem czy wyjdziemy z tego żywe, ale postaram przy najmniej tobie ocalić życie i chce żebyś wiedziała, że ja naprawdę … zakochałam … się w … Shikamaru ..
- To dlaczego chciałaś mnie uderzyć?
- P nie wasz nie jestem pewna jego uczuć i nie chce robić sobie nadziei …

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz? Świetnie! A czemu nie komentujesz? Każdy komentarz pomaga mi w dalszym pisaniu ♥♥♥ Więc proszę zostaw komentarz bo nawet napisanie go nie zabierze ci dużo czasu...♥♥♥