5.05.2013

The Versatile Blogger Award po raz trzeci!!!!

Cholera! Już po raz trzeci do tego przystepuję! Nie no cieszę się, że komuś się mój blog podoba. Bardzo dziękuje dwóm blogerką : Minnou Josei( Marta Anonim) z http://konoha-clans.blogspot.com/ i Zjem Cie z http://zakazaneszczescie.blogspot.com/ Bardzo wam dziękujue za nominacje. A oto zasady i parę ogonów o mnie:
Zasady:
- podziękować nominującemu blogerowi
- pokazać nagrodę na swoim blogu
- ujawnić siedem faktów o sobie
- nominować jedenaście blogów , które według ciebie na to zasługują
- powiadomić o tym autorów

A teraz moje ogony:

1. Mam dyzortografię
2. Nie lubie przebywać na słońcu bo potem na mojej skórze pojawiają się krosty.
3. Wiosna to moja ulubiona jak i znienawidzona pora roku. Ulubiona bo się urodziłam w marcu, a znienawidzona bo jestem uczulona na trawę i zaczynają latać owady!!
4. Zawsze gdy się denerwuję gryzę paznokcie, za co mi się obrywa.
5. Nie lubię w dzień ciszy. Ale w nocy to musi być.
6. Przy muzycę uspokajam się i mam pomysły.
7. Lubie oglądać horrory, tak samo dramaty, ale na nich płaczę.
8. Łatwo można mnie wkórzyć, ale staram się panować nad nerwami i uczuciami
9. Uwielbiam książki o wampirach
10.  Śmieje się z własnych opowiadań gdy je piszę lub czytam.
11. Chciałabym być wampirem lub ninja! Wiem dziecinne mażenia , ale jakieś są. Lub piosenkarką...
12. Lubię Vampire Knight.
13. Nie mam ulubinego gatunku muzyki.
14. Nie nawidzę słuchać hip-hopu, rapu, disco i starych przebojów rodziców! Nie wchodzi to do moich uszu...

Proszę oto fakty a teraz lista blogów które nominuję , nagroda i gify


Moje Historie 
Każdy początek ma swój koniec
Sennik
i to tyle a teraz gify





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz? Świetnie! A czemu nie komentujesz? Każdy komentarz pomaga mi w dalszym pisaniu ♥♥♥ Więc proszę zostaw komentarz bo nawet napisanie go nie zabierze ci dużo czasu...♥♥♥