5.12.2013

The Versatile Blogger Award po raz czwarty!

Chce serdecznie podziękować Dinti Finger z http://konohasenjuuchicha.blogspot.com za nominację.
A więc zasady:
- podziękować nominującemu blogerowi
- pokazać nagrodę na swoim blogu
- ujawnić siedem faktów o sobie
- nominować jedenaście blogów , które według ciebie na to zasługują
- powiadomić o tym autorów

kilka faktów o mnie:
1. Jestem osobą, która ma bladą karnację.
2. Gdy mam kaprys założę spudniczkę lub sukienkę, ale jak ktoś mnie zmusza to nie.
3.Uwielbiam Cascade.
4. Do piątej klasy nie lubiłam czytać książek.
5. Lubie tworzyć własne piosenki
6. Mam zmienne nastroje.
7. Kocham swoje psy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytasz? Świetnie! A czemu nie komentujesz? Każdy komentarz pomaga mi w dalszym pisaniu ♥♥♥ Więc proszę zostaw komentarz bo nawet napisanie go nie zabierze ci dużo czasu...♥♥♥