3.27.2013

Nowe otoczenie cz24

Witam was. Zapraszam was na mojego drugiego bloga http://one-shoty-z-naruto.blogspot.com/.
Jagoda Lee- bardzo dziękuje
Marta Anonim- dzięki.

- Dziękujemy.- powiedzieliśmy jednocześnie i skłoniliśmy się. Następnie byli Naruto z Hinatą, i tak dalej. Następujące osoby zagrają: Romeo- Minato, Julia- Ja, Państwo Capulet- Marta i Sasori, Państwo Monteki- Naruto i Hinata, Escalus- Yahiko, Paris- Hidan, Starzec- Shikamaru, Mercutio- Deidara, Benvolio- Neji, Tybalt- Kiba, Brat Wawrzyniec- Obito, Baltazar- Sasuke, Piastunka- Konan, obywatele- Sakura, Ino, Rin, Temari, Tenten. Brakowało nam jeszcze dziesięć osób i by mogły zacząć się próby. Może uda się namówić członków Akatsuki, na udział. Może Shino, Rock Lee, Sai, Choji i Hanabi* by się dali namówić. Może. Resztę przerwy spędziliśmy wszyscy razem. Poznawaliśmy Martę i muszę powiedzieć , że ją polubiłam. Gdy skończyliśmy lekcje Akatsuki z Martą poszli na kręgle , a moja paczka do parku. Doszliśmy tam po pięciu minutach. Usiedliśmy pod „ naszym” drzewem, świeciło popołudniowe słońce, chłopaki położyli się na ziemi, a my oparłyśmy się o pień drzewa. Wszyscy byliśmy pod jego bujną koroną. Wyjęłam zeszyty i zaczęłam robić lekcje, na szczęście dużo nam nie zadali, więc po piętnastu minutach miałam to z głowy. Spojrzałam na chłopaków. Wygłupiali się, nawet Shikamaru!!! Byłam w szoku! Przeniosłam wzrok na dziewczyny. Śmiały się. Schowałam rzeczy do plecaka, zasunęłam go, wyjęłam z pod bluzki naszyjniki. Przyłożyłam do oczu naszyjnik od rodziców. Na moje usta wkroczył smutny uśmiech. Pocałowałam go, schowałam go pod podkoszulkę, następnie przybliżyłam prezent od Minato. Mój wzrok mimo wolnie powędrował na niego. Śmiał się słodko. Nie mogłam przez chwilę złapać oddechu, ale po trzydziestu sekundach przypomniałam sobie. Odłożyłam naszyjnik na swoje miejsce i zaczęłam myśleć jak będzie wyglądać jutrzejsza impreza urodzinowa Sakury. Super kolejna osoba, która będzie miała 18 lat! Nie far!! Położyłam się na ziemi , wyjęłam słuchawki, założyłam je, puściłam sobie piosenkę „ One Direction : Kiss You”, zamknęłam oczy i zaczęłam śpiewać z chłopakami piosenkę. Po niecałej minucie poczułam jak ktoś szturcha mnie w ramię. Otworzyłam lekko oczy i ujrzałam nad sobą Kibę. Podniosłam się z ziemi.
- Co jest?- spytałam.
- Możemy się przejść.- zaproponował nerwowo drapiąc się po głowie.
- Jasne.- podniosłam się z ziemi, otrzepałam kolana, uda i pośladki. Ruszyliśmy w stronę ławek. Szliśmy tak jakieś dwie minuty. Widziałam jak stara się mi coś powiedzieć. Położyłam mu dłoń na ramieniu.- O co chodzi?
- Zakochałem się….- powiedział szeptem.
- W kim?
- W…. Hanabi….- wyjąkał.
- Ino o tym wie?- spytałam. Jeśli nie to może nie być dobrze.
- Nie…. I właśnie chciałbym cię prosić o pomoc. Jak ja mam jej to powiedzieć nie łamiąc jej serca?
- Nie wiem, ale razem coś wymyślimy dattebane.- powiedziałam i podniosła go na duchu.
- Na serio?! Pomożesz mi?
- No jasne, że tak! A teraz chodź. Wracamy do nich bo coś może im strzelić do głowy.
- Jeśli Naruto robi jakiś wygłup beze mnie to oberwie.- powiedział z głupkowatą miną. Nie mogłam powstrzymać śmiechu. Powróciliśmy do paczki śmiejąc się. Doszły tam dwie osoby: Sai i Hanabi. Mina mojego przyjaciela zrzedła. Zostawiłam go i podeszłam do Hanabi.
- Hej Hana! Co ty tu robisz?- zapytałam zdziwiona.
- A wiesz, chciałam powiedzieć, że będę z wami grała a poza tym Hinata ma klucze do domu.
- Acha. Jasne. To super, że będziesz z nami grała. Będzie się działo na próbach.
- Nom.
- A tak właściwie. To co tu robi Sai?
- Wiesz siostra, on na moje oko podrywa Ino.- powiedziała Hanabi.
- Oby Kiba tego nie zauważył.- powiedziała Hinata.
- A może niech to zauważy.
- Dlaczego ma to zauważyć Kushina?- zapytała się mnie Hinata. Podeszłam do niej, przybliżyłam swoje usta do jej ucha.
- Bo Kiba zakochał się w twojej siostrze.- wyszeptałam tak aby tylko ona mogła to usłyszeć.
- Naprawdę?!
- Nom. Sam mi to mówił.
- No to trzeba coś z tym zrobić….



1 komentarz:

Czytasz? Świetnie! A czemu nie komentujesz? Każdy komentarz pomaga mi w dalszym pisaniu ♥♥♥ Więc proszę zostaw komentarz bo nawet napisanie go nie zabierze ci dużo czasu...♥♥♥