3.21.2013

The Versatile Blogger Award

Witam was kochani! Zostałam nominowana do " The Versatile Blogger Award" przez Madeleine Evans (http://minatoxkushina-naruto.blogspot.com). Bardzo dziękuje za nominacje. Oto zasady a potem moje odpowiedzi.

Zasady:
- podziękować nominującemu blogerowi
- pokazać nagrodę na swoim blogu
- ujawnić siedem faktów dotyczących siebie
- nominować jedenaście blogów, które twoim zdaniem na to zasługują
- powiadomić o tym autorów.

Kilka moich kart:
1. Czuje się jak Kushina- wiem co to znaczy stracić bliskie osoby w młodym wieku, wiem też jaką presją jest pierwsze dobre wrażenie na nowej klasie( w ciągu swojego krótkiego życia zmieniłam 6 szkół i klas), tak samo jak ona nie boję się walki i biję swoich kolegów z klasy jak mi dokuczają lub uderzą.
2. Nienawidzę owadów. Potwornie się ich boje a zwłaszcza os i pszczół. Mam nie miłe wspomnienia.
3. Jestem fanką ,, Naruto" od pierwszej klasy podstawówki czyli od jakiś 7 lat.
4. Uwielbiam pisać opowiadania prosto z mojej wybujałej i chorej wyobraźni, lubię rysować, śpiewać i pisać piosenki.
5. Nie cierpię sera ( chodź zjem go na pizzy), grzybów i jeszcze wielu rzeczy ale długo by pisać.
6. Nie lubię jak ktoś nazywa mnie ,, wampirem".
7. Chce w przyszłości być taka jak Kushina- brakuje mi tylko długich czerwonych włosów. I chce mieć takiego chłopaka jak Minato... Minato kocham cię!!!
No to tyle o mnie jak na razie a teraz nominacje:
1.Dzięki tej miłości, nawet wizja własnej śmierci mnie już nie wystraszy... 
2.Historia nienawiści i miłości pewnej kunoichi Wioski Piasku... 
3."Łatwo się skaleczyć każdym z nas, jak kawałkiem stłuczonego szkła."
4. Shikari Forever 
5. Konoha High School
6. Rodzina Namikaze
7.Szkolne życie w Konoha
8. Shikamaru i Temari
9. Zapisz co Ci w duszy gra, ukaż swe marzenia...
10. Nigdy nie wiesz, co przyniesie nowy dzień.
11. Jednopartówki naruhina i innych par

Chce podziękować też  Marcie Anonim za nominacje z Shikaki Forever. A teraz kolejna porcja odsłony moich kart.
1. Mam starszego brata- o rok, miesiąc i cztery dni!!!
2. Jestem też nie tylko narutomanką ale też wampiromanką.
3. Chodzę do gimnazjum.
4. Lubie czytać ciekawe romanse.
5. Pragnę być żoną Minato Namikaze lub Edwarda Cullena.
6. Jestem w połowie optymistką a w połowie pesymistką.
7. Uwielbiam gotować, ale nienawidzę sprzątać a zwłaszcza zmywać!!

Proszę a teraz zdjęcie nagrody na początku i kilku par:









5 komentarzy:

  1. Dziękuje, ale ja też zostałam nominowana i już odpowiedziałam :). Przy okazji ty też zostałaś przez mnie nominowana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TAK!!! Edward Cullen najlepszy! Niestety Bella już go wzięła... No dobra, dla ciebie też dopiszę coś do moich... Hmm... Kart!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa <3 Dzięki. Dopiero teraz zauważyłam. :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz? Świetnie! A czemu nie komentujesz? Każdy komentarz pomaga mi w dalszym pisaniu ♥♥♥ Więc proszę zostaw komentarz bo nawet napisanie go nie zabierze ci dużo czasu...♥♥♥